Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce – Bc. Marie Múčková
Bc. Marie Múčková
Master's thesis
Metoda Peer Instruction ve středoškolské výuce
Peer Instruction in secondary school physics
Abstract:
V této diplomové práci se věnujeme vyučovací metodě Peer Instruction, která byla vytvořena Ericem Mazurem z Harvardovy univerzity v devadesátých letech minulého století. Celosvětově se rozšířila a rozšířila se i do jiných předmětů. Práce je rozdělena na dvě části. Obsahuje rešerši současného využití metody PI ve světě i v České republice a soubor otázek pro použití metody ve výuce středoškolské fyziky …moreAbstract:
This diploma thesis is dedicated to an educational method called Peer Instruction which was created by Eric Mazur from Harvard University during 90's of last century. The method expanded worldwide and it also touched other subjects. The thesis is divided into two parts. One includes a recherche of contemporary ussage of the PI method in the world and also in the Czech Republic. The other part contains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mw22o/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: doc. RNDr. Zdeněk Bochníček, Dr.
- Reader: Jitka Piskáčová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasaryk University
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Physics / Upper Secondary School Teacher Training in Physics
Theses on a related topic
-
Průřezové téma Environmentální výchova ve fyzice na základní škole
Pavel OLŠOVSKÝ -
Matematické modely ve fyzice
David Zapletal -
Čtenářská gramotnost při řešení slovních úloh ve fyzice
Tomáš Jerje -
Aplikace diferenciálních rovnic 2. řádu ve fyzice
Markéta Gregorová -
Laplaceova diferenciální rovnice a její využití ve fyzice
Vojtěch Chalupa -
Vyučovací metody ve výuce fyziky na ZŠ při vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Michaela Šutová -
Podpora kreativity žáků ZŠ a SŠ ve fyzice formou mimoškolních aktivit.
Irena FIKÁČKOVÁ -
Elektrické pole v látkovém prostředí ve středoškolské fyzice a v základním vysokoškolském kurzu
Martin TOMÁŠ