Jakub Hort

Master's thesis

Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh

Launch of the new soluble coffee NESCAFÉ AZERA on Czech and Slovak market
Abstract:
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce …more
Abstract:
Oversupply is a phenomenon faced by each FMCG company. There are new products entering the market every day, attracting consumers by new or improved features and the customer has a choice from a wide variety of products in almost every category. Therefore brand managers must increasingly focus on marketing communications and try to differentiate their brand from the competition. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2017
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Julie Volfíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69617