Nabíjecí infrastruktura z pohledu zákazníka Škoda Auto a.s. – Zdeněk Roza
Zdeněk Roza
Bakalářská práce
Nabíjecí infrastruktura z pohledu zákazníka Škoda Auto a.s.
Charging infrastructure in eyes of Skoda Auto a. s. customer
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o nabíjecí infrastruktuře z pohledu zákazníka společnosti Škoda Auto a. s. Dochází k představení klíčových pojmů jako je elektromobilita, nabíjecí infrastruktura, marketingová komunikace. V praktické části dochází ke komparaci třech vybraných trhů, zpracování řízeného rozhovoru s právničkou, jenž se podílela na úpravách nového nařízení EU a dotazníkovému šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the charging infrastructure from the perspective of the customer of Škoda Auto a. s. Key concepts such as electromobility, charging infrastructure, marketing communication are introduced. In the practical part, a comparison of three selected markets, a guided interview with a lawyer involved in the modification of the new EU regulation and a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Petr Číha, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Štěpán Trojánek -
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Petra Faltysová -
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Karolína Špačková -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu v Českém ráji a jeho potenciál v rámci regionálního rozvoje
Nikolas Kareš -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023