Nabíjecí infrastruktura z pohledu zákazníka Škoda Auto a.s. – Zdeněk Roza
Zdeněk Roza
Bachelor's thesis
Nabíjecí infrastruktura z pohledu zákazníka Škoda Auto a.s.
Charging infrastructure in eyes of Skoda Auto a. s. customer
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o nabíjecí infrastruktuře z pohledu zákazníka společnosti Škoda Auto a. s. Dochází k představení klíčových pojmů jako je elektromobilita, nabíjecí infrastruktura, marketingová komunikace. V praktické části dochází ke komparaci třech vybraných trhů, zpracování řízeného rozhovoru s právničkou, jenž se podílela na úpravách nového nařízení EU a dotazníkovému šetření …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the charging infrastructure from the perspective of the customer of Škoda Auto a. s. Key concepts such as electromobility, charging infrastructure, marketing communication are introduced. In the practical part, a comparison of three selected markets, a guided interview with a lawyer involved in the modification of the new EU regulation and a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2024
- Supervisor: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Reader: Petr Číha, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Štěpán Trojánek -
Marketingová komunikace udržitelnosti v retailu
Petra Faltysová -
Implementace nových prvků marketingu pro udržitelný rozvoj kavárny
Karolína Špačková -
Marketingová komunikace nadnárodních společností v oblasti udržitelnosti na sociální síti Facebook
Jana Kunová -
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu v Českém ráji a jeho potenciál v rámci regionálního rozvoje
Nikolas Kareš -
Finanční analýza společností Hyundai Motor Manufacturing Czech s. r. o. a ŠKODA AUTO a. s.
Raszková Raszková -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights