Význam a role interní komunikace v podniku – Veronika Džurníková
Veronika Džurníková
Bachelor's thesis
Význam a role interní komunikace v podniku
The importance and role of internal communication within a company
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje významu a roli interní komunikace v podniku. Práce se zaměřuje na analýzu interní komunikace ve vybraném podniku, která vychází z obecných znalostí získané z odborné literatury. Následně jsou výsledky analýzy zhodnoceny a jsou navržena opatření ke zlepšení komunikace v dané společnosti.Abstract:
The bachelor thesis discusses the importance and role of internal communication within a company. The analysis, based on supporting information (professional literature), focuses on this communication within a specific company with the aim of proposing measures of improvement.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Kotková Stříteská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Džurníková, Veronika. Význam a role interní komunikace v podniku. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Barbora Korbelová -
Vnímání CSR společnosti dm drogerie markt s.r.o. na českém a rakouském trhu
Denisa Léblová -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová -
Finanční analýza podniku dm drogerie markt s.r.o.
Karolína Molíková -
Strategická analýza společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Petr Grämer -
Strategická analýza dm drogerie markt s.r.o.
Roman Pospíšil -
Finanční analýza firmy DM drogerie markt s. r. o.
Michaela Dámová -
Lidské zdroje a jejich řízení v dm drogerii markt, s.r.o.
Tereza Hladíková