Vzájemný vztah motivace k učení a typu osobnosti u studentů středních škol – Bc. Lucie Mixánová
Bc. Lucie Mixánová
Diplomová práce
Vzájemný vztah motivace k učení a typu osobnosti u studentů středních škol
The mutual relationship of motivation toward leaning and personality type at high school students
Anotace:
Diplomová práce „Vzájemný vztah motivace k učení a typu osobnosti u studentů středních škol“ se zabývá problematikou motivace ve školním prostředí a typizace osobnosti. Výzkumný vzorek je tvořen studenty na vybraných středních školách a gymnázií. Cílem této diplomové práce je vysvětlit pojmy týkající se motivace a motivace k učení, a také zjistit, jaké osobnostní tipy převládají u současných středoškoláků …víceAbstract:
The diploma thesis „ The mutual relationship of motivation toward learning and types of personality at high school students” is focused on the problematic of motivation in school environment and types of personality. The sample size is created by students from high schools. The main aim of the thesis is to explain terms related to motivation and motivation to learn, and also find out what types of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rxr4y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství ruského jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická poema jako prostředek rozvoje klíčových a odborných kompetencí studentů středních pedagogických škol
Roman Manda -
Pedagogická podpora u žáků s poruchou příjmu potravy na středních školách
Patrik Pitner -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK -
Profesní příprava žáků středních pedagogických škol a pohled absolventů na své uplatnění v oboru.
Nikol Vykypělová -
Postoj pedagogických pracovníků středních odborných škol k supervizi jako prostředku profesního rozvoje
Jan Kadlec -
Autorský koncept hudebně-pohybových aktivit pro studenty středních škol a jeho využití ve výuce hudební výchovy na středních školách
Jana VODIČKOVÁ -
Typologie osobnosti a míra prožívaného stresu studentů VŠ
Radka Kmochová -
Typologie osobnosti u studentů sociální pedagogiky
Veronika Staňková