Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio – Matěj Kovář
Matěj Kovář
Bachelor's thesis
Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio
The most Effective Promotional Channel for Young Design and Digital Studios
Anotácia:
ílem této práce je určit nejúčinnější propagační kanál začínajícího designového a digitálního studia. Teoretická část práce popisuje proces začátků firmy jako značky, šíření povědomí, získávání zákazníků, způsoby propagace a budování značky pomocí různých kanálů.Abstract:
The aim of this thesis is to find the best channel for promoting a young design and digital studio. Theoretical part describes the process of the beginnings of a company as a brand, building brand awareness, acquiring customers, ways of promotion and brand building through various channels.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁŘ, Matěj. \textit{Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/cddzpd/.
Jak správně citovat práci
Kovář, Matěj. Nejúčinnější propagační kanál pro začínající designové a digitální studio. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Webové stránky cestovních agentur v ČR - propagace CA zájezdy.cz
Edita Gromannová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA