Ondřej Rulf

Master's thesis

Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích; Effective use of online marketing in small and medium-sized businesses

Abstract:
Cílem této diplomové práce je podat informace o online marketingu a možnostech efektivního měření implementovaných prvků komunikačního mixu v prostředí internetu. V teoretické části se věnuji charakteristice internetového marketingu a jednotlivým prvkům komunikačního mixu se zaměřením na implementaci prvků internetové reklamy jako je SEO, PPC či e-mail marketing. Na závěr první části se věnuji metodám …more
Abstract:
The goal of this thesis is to present an overview of digital marketing and the methods of effectively evaluating implemented tools of the online communications “mix”. The theoretical part of the thesis provides a characteristic of digital marketing, of communications “mix” tools and focuses on implementing digital advertising tools such as SEO, PPC or e-mail marketing. The first part concludes by describing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií