Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání – Bc. Zdeněk BARTEČEK
Bc. Zdeněk BARTEČEK
Master's thesis
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání
Developing algorithmic thinking in children in pre-primary education
Anotácia:
diplomová práce se zabývá mapováním vývoje algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání a popisem způsobů pro rozvíjení tohoto myšlení. Dále se věnuje návrhu a tvorbou konkrétních aktivit na podporu rozvoje algoritmického myšlení. Cílem je zmapování vývoje algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání, popsání způsobů pro jejich rozvíjení a navrhnutí konkrétních aktivit na podporu …viacAbstract:
This diploma thesis is deal with maping of development of algorithmic thinking for kids in preschool education and with description of the way for development of this thinking. This diploma thesis is also dedicated in creation of activities for development of algorithmic thinking.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedúci: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTEČEK, Zdeněk. Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ict-ict-16
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA -
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Interaktivní tabule ve vyučování matematice v nižších třídách sekundárních škol
Květa MAŠLÁŇOVÁ -
Využití interaktivní tabule ve výuce zeměpisu
Andrea Marcaníková -
Využití interaktivní tabule ve výuce anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Renata ŠUSTROVÁ -
Interaktivní tabule jako edukační prostředek pro praktické využití slovních úloh pro žáky 1. stupně ZŠ
Alena MUCHOVÁ -
Podpora badatelsky orientované výuky prostřednictvím interaktivní tabule
Milan BERGER -
Využití interaktivní tabule ve výuce humánní geografie
Hana Bereňová