Formy propagace neziskového festivalu Budějovický Majáles a vyhodnocení propagačních aktivit – Michaela Brychová
Michaela Brychová
Bakalářská práce
Formy propagace neziskového festivalu Budějovický Majáles a vyhodnocení propagačních aktivit
Forms of promotion of the non-profit festival Budějovický Majáles and evaluation of promotional activities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá neziskovým festivalem Budějovický majáles a jeho formami propagace. Festival využívá k propagaci sociální sítě, venkovní reklamu, tiskovou a online reklamu, televizní reportáže a v neposlední řadě online reklamu za pomoci festivalových webových stránek. Cílem práce je propagační aktivity festivalu představit a vyhodnotit. Na základě výsledků dotazníkového šetření doporučit …víceAbstract:
This bachelor thesis gives descriptions of the non-profit festival Budějovický majáles and its promotions. The festival uses social media, outdoor advertising, print and online advertising, TV coverage and online advertising through the festival website. The thesis aim to present and evaluate the promotional activities of the festival. To recommend to the organisers steps that will lead to effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Martin Charvát
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a neziskové organizace
Radim Vysoký -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
Vladimíra KOKALEVSKÁ -
Propagace v ruských médiích (její historie, funkce, typy a jejich psychologické působení)
Georgiy PASTUKHOV -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva