Kateřina Jiříková

Bakalářská práce

HbbTV jako součást komunikačního mixu

HbbTV as a Part of Communication Mix
Anotace:
Cílem této práce je zjistit povědomí českých marketéru o HbbTV jako platformě pro realizaci reklamních kampaní. Zjistit, zda a jak oslovené společnosti zapojují HbbTV do svých komunikačních strategií, případně zda to někdy v budoucnu plánují. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvalitativního výzkumu zodpovědět klíčové otázky: zda znají marketéři pojem HbbTV v souvislosti s užíváním v marketingu a zda …více
Abstract:
Goal of this thesis is to find out awareness of HbbTV as a tool for advertising campaign among Czech marketers. To find out how chosen company work with HbbTV in communication strategies or if they eventually schedule it. Based on author's own qualitative research, the main goal is to answer critical hypothesis: whether Czech marketers know HbbTV as a marketing tool and whether they engage HbbTV to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jiříková, Kateřina. HbbTV jako součást komunikačního mixu. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace