Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu – Adriána Kachman
Adriána Kachman
Diplomová práce
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Využití Business Diplomacie pro expanzi na slovensky trh: Návrh komunikační strategie vybrané marketingové agentury na B2B trhu
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití business diplomacie pro expanzi na slovenský trh a návrh komunikační strategie pro vybranou marketingovou agenturu na B2B trhu. Práce analyzuje teoretické základy business diplomacie a marketingové komunikace, metody sběru a analýzy dat a výsledky vlastního výzkumu. Na základě těchto výsledků je navržena komunikační strategie, která využívá principy business …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of business diplomacy for expansion into the Slovak market and the development of a communication strategy for a selected marketing agency in the B2B market. The thesis analyzes the theoretical foundations of business diplomacy and marketing communication, methods of data collection and analysis, and the results of original research. Based on these findings, a communication …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zameriava na využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh a návrh komunikačnej stratégie pre vybranú marketingovú agentúru na B2B trhu. Práca analyzuje teoretické základy business diplomacie a marketingovej komunikácie, metódy zberu a analýzy dát a výsledky vlastného výskumu. Na základe týchto výsledkov je navrhnutá komunikačná stratégia, ktorá využíva princípy …víceKlíčová slova
komunikační strategie marketingová agentura B2B trh business diplomacie expanze na slovenský trh marketingová komunikace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Kristýna Schönová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KACHMAN, Adriána. \textit{Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/cegvmj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94459
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf -
Analýza vlivu vybraných faktorů na hypotéční trh v České republice a na Slovensku
Svetlana Gareeva -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Expanze na Slovenský trh: Zaměření na projekt komunitního pronájmu bydlení
David Hakl -
Efektivnost vstupu vybrané firmy na nový trh
Terezie Šárková -
Analýza vplyvu vybraných faktorov na hypotekárny trh na Slovensku
Radoslava Knapová -
Návrhy na zlepšení působení podniku na slovenském trhu
Martin Dvořák -
Marketingová strategie uvedení dopravní společnosti na slovenský trh
Petr Volf