Hodnocení ve výuce německého jazyka – Bc. Petra Šebková
Bc. Petra Šebková
Diplomová práce
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Evaluation in teaching German language
Anotace:
Diplomová práce „Hodnocení ve výuce německého jazyka“ se zabývá ověřováním znalostí ve výuce jazyka německého. Teoretická část vysvětluje pojmy školní hodnocení, jazykové prostředky a řečové dovednosti. Zabývá se rovněž typologií úkolů a cvičení, které je možné použít k ověřování jazykových prostředků a řečových dovedností. V neposlední řadě je teoretická část věnována typickým chybám vyplývajících …víceAbstract:
The diploma thesis “Evaluation in German Language Teaching” deals with the validation of knowledge in German language teaching. The theoretical part explains the terms school evaluation, language means and language skills. It also deals with the typology of tasks and exercises that can be used to authenticate language means and language skills. Finally, the theoretical part is devoted to the typical …víceKlíčová slova
školní hodnocení principy hodnocení funkce hodnocení hodnotící činnosti ve třídě typologie testových úkolů jazykové prostředky řečové dovednosti chyba school evaluation evaluation principles evaluation functions evaluation activities in a class typology of test tasks language means language skills mistake
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/przjk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Training and developmental activities evaluation in a company
Ahmed Ameen Mohamed -
Diagnostická činnost v praxi učitele na 1. stupni ZŠ pro zlepšení kvality života žáků ve třídě
Hana Koblihová -
Hudební činnosti ve věkově heterogenní třídě mateřské školy
Eliška KÁZECKÁ -
Aplikace multisenzorického přístupu ve vzdělávání dětí přípravné třídy
Anežka Tušinovská -
Výtvarné činnosti v mateřské škole ve třídě věkově heterogenní
Simona KLABOCHOVÁ -
Formative Evaluation als Evaluationsinstrument im DaF-Unterricht an ausgewählten Schulen in der Region Ústí nad Labem
Lenka TRENTMANN -
Evaluating learners' progress - self-evaluation
Veronika Zahálková -
Evaluating learners' progress - self-evaluation
Veronika Zahálková