Edita Kabíčková
Bakalářská práce
Marketing neziskové organizace
Marketing for non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace. Nejprve se věnuje základním teoretickým poznatkům v oblasti marketingu a neziskových organizací. Poté následuje charakteristika vybrané neziskové organizace-Projekt Můj nový život. Hlavním cílem práce je analýza marketingové strategie konkrétní organizace-Projektu Můj nový život. Dále pak určení silných a slabých stránek strategie a případné …víceAbstract:
The topic of the thesis is Marketing for non-profit organizations. In the first part, the basic theoretical background of marketing and non-profit organizations will be introduced and subsequently, the chosen non-profit organization called "Můj nový život" Project will be characterized. The main aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of this particular non- profit organization and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35670
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Eva Kašparová
- Oponent: Dana Walterová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35670
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Marketingový výzkum motivů pro spontánní komunikaci o produktu na Facebooku
Pavel Šembera -
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Kryštof Holub -
Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku
Zuzana Procházková -
Vnímání značky Rondo se zaměřením na komunikaci na Facebooku
Denisa Henzlová -
Brand lift výskum na Facebooku
Peter Voštiar