Bc. Jan Žilka

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy

Proposal of marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska potřebná ke tvorbě marketingové strategie, jako například STP proces, marketingový mix, strategické cíle či marketingové situační analýzy. Ve druhé …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose a new optimized marketing strategy based on the analysis of the current marketing activities. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first chapter describes the theoretical background needed to develop a marketing strategy, such as the STP process, marketing mix, strategic goals or marketing situational analysis. In the second chapter the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Zapletal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management