Bc. Jan Žilka
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy
Proposal of marketing strategy of the company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska potřebná ke tvorbě marketingové strategie, jako například STP proces, marketingový mix, strategické cíle či marketingové situační analýzy. Ve druhé …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a new optimized marketing strategy based on the analysis of the current marketing activities. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first chapter describes the theoretical background needed to develop a marketing strategy, such as the STP process, marketing mix, strategic goals or marketing situational analysis. In the second chapter the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v1zbu/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Zapletal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová