Bc. Jan Žilka
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie firmy
Proposal of marketing strategy of the company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě analýzy současných prováděných marketingových aktivit navrhnout novou optimalizovanou marketingovou strategii. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska potřebná ke tvorbě marketingové strategie, jako například STP proces, marketingový mix, strategické cíle či marketingové situační analýzy. Ve druhé …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a new optimized marketing strategy based on the analysis of the current marketing activities. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The first chapter describes the theoretical background needed to develop a marketing strategy, such as the STP process, marketing mix, strategic goals or marketing situational analysis. In the second chapter the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v1zbu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Zapletal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová