Dostupnost speciálních a běžných mateřských škol v Plzni pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. – Daniela NISTOROVÁ
Daniela NISTOROVÁ
Bakalářská práce
Dostupnost speciálních a běžných mateřských škol v Plzni pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.
The availability of special and nursery schools in Pilsen for children with special educational needs.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá dostupností předškolních zařízení pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Charakterizuje děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami včetně podmínek a možností vzdělávání. Vymezuje základní legislativní rámec speciálního školství.Cílem práce bylo na základě analýzy dokumentů a využití dotazníkového šetření zmapovat speciální a běžné školy v oblasti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the availability of childcare facilities for children with special educational needs. Characterized children, pupils and students with special educational needs, including the conditions and educational opportunities. It defines the basic legislative framework for special needs education . The aim of this work was based on an analysis of documents and the use of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2014
Zveřejnit od: 20. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Klimentová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NISTOROVÁ, Daniela. \textit{Dostupnost speciálních a běžných mateřských škol v Plzni pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/cen3vt/.
Jak správně citovat práci
NISTOROVÁ, Daniela. Dostupnost speciálních a běžných mateřských škol v Plzni pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami.. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Využití inovativní metody Lesní mysl v kontextu sociální práce s lidmi se zdravotním znevýhodněním
Božena Jandová
Název
Vložil
Vloženo
Práva