Petra Auředníková
Bachelor's thesis
Kvalita služeb vybraného subjektu
Service Quality of Selected Subject
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje kvalitě služeb ve vybraném subjektu v oblasti gastronomie. Hlavním cílem práce je vytvoření návrhu doporučení a změn vedoucích ke zvýšení kvality poskytovaných služeb. Tento návrh vychází z výsledků hodnocení kvality z pohledu zákazníka. Teoretická část poskytuje ucelený přehled tématiky zahrnující aktuální poznatky z oboru. Praktická část představuje zvolený subjekt, jeho …moreAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to the quality of services in the selected subject in the field of gastronomy. Main purpose of the thesis is establishing a proposal of changes and recommendations leading to increasing the quality of provided services. This proposal is based on the results of quality evaluation from customer's point of view. The theoretical part provides a comprehensive overview of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Krystian Gałuszka -
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
Jiří Niemczyk -
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
Filip Vencovský -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights