Bc. Iveta Morihlatková

Diplomová práce

Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku

Strategic marketing as an important factor in business success
Abstract:
The thesis consists of one theoretical part and the two parts practical. We are in it the importance of strategic marketing for tourism, with particular focus on the hotel. The aim of the thesis is to analyze the process of implementation and operation of tools and marketing strategy, marketing strategy, the subsequent proposal of the hotel. In the first part of the thesis we address the theoretical …více
Abstract:
Diplomová práca pozostáva z jednej teoretickej časti a z dvoch praktických častí. Zameriavame sa v nej na význam strategického marketingu v cestovnom ruchu s konkrétnym zameraním na hotel. Cieľom diplomovej práce je analyzovať proces uplatňovania a pôsobenia nástrojov marketingovej stratégie a následný návrh marketingovej stratégie hotela. V prvej časti diplomovej práce sme sa zaoberali teoretickými …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance