Architektonické ztvárnění expozičního prostoru v obchodní jednotce. – Bc. Tereza Kleinerová
Bc. Tereza Kleinerová
Master's thesis
Architektonické ztvárnění expozičního prostoru v obchodní jednotce.
Architectural design of the exhibition space in the business unit.
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je ve své literární části zaměřena na studium oboru výstavnictví jako takového, rešerši soudobých výstavních systémů a na představení problematiky marketingu a jeho nástrojů. V kapitole Materiál a metody byl představen řešený objekt, nímž je Zahradnické centrum Chládek a metody, které byly použity ke zpracování práce. Návrhová část práce je zaměřena na navržení výstavního …moreAbstract:
The diploma thesis is in its literary part focused on the study of the of exhibitions as such, a search of contemporary exhibition systems and the introduction of marketing issues and its tools. In the chapter Material and methods, the solved object, which is the Chládek Horticultural Center, and the methods that were used to process the work were introduced. The design part of the work is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Martinek, Ph.D.
- Reader: Jiří Tauber, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEINEROVÁ, Tereza. \textit{Architektonické ztvárnění expozičního prostoru v~obchodní jednotce.}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Horticulture. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cep5b6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Zahradnická fakultaMendel University in Brno
Faculty of HorticultureMaster programme / field:
Landscape Architecture / Landscape Architecture
Theses on a related topic
-
Zahradnické centrum
Petr Hodonský -
Zahradnická centra v ČR
Eliška Bělochová -
Marketingový plán zahradnického centra GreenPoint
Ondřej Stašek -
Návrh zabezpečení zahradnického centra
Marek Peter -
Podnikatelský plán - Založení zahradnického centra
Lenka Štekrtová -
Popínavé rostliny a jejich prodejnost ve vybraných zahradnických centrech
Antonín Cvrček -
Vegetační úpravy v interiérech nákupních center.
Vojtěch Čech -
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Jan Fiala