Bc. Lucie Pochobradská

Master's thesis

Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi

Project of Increasing Sales of Sports and Orthopedic Insoles
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou získávání nových zákazníků, a tím dosažením vyšších prodejů ortopedických a sportovních stélek do obuvi značky Superfeet. Práce je rozdělena na tři části. Nejprve jsou na teoretické bázi popsány možnosti provedení marketingového průzkumu, základy marketingu a elementární i moderní metody marketingové komunikace. Následuje analytická část, v níž je představena …more
Abstract:
The diploma thesis deals with an issue of customer acquisition, thus achieving of higher sales of orthopedic and sports shoe insoles of Superfeet brand. The thesis is divided into three parts. At first, there are on theoretical base described options of market research execution, basics of marketing and elementary and also modern methods of marketing communication. This is followed by analytical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2013
Accessible from:: 12. 8. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pochobradská, Lucie. Projekt zvýšení prodeje sportovních a ortopedických stélek do obuvi. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe