Gabriela Ducháčová

Bakalářská práce

Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů

The role of the key-account manager in customer relationship development
Anotace:
Tématem bakalářská práce je Úlohu manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů. Zaměří se na manažera a jeho důležitost ve společnosti. Dále se zabývá konceptem řízení vztahů se zákazníky, konkurenční výhodou a nastavením správné strategie daného trhu. Výsledková část práce se pomocí zrealizovaného dotazníkového šetření zaměří na spokojenost zákazníků s nabízenými produkty vybrané společnosti, a …více
Abstract:
The bachelor´s thesis topic is the Role of the Key-Account Manager in customer relationship development. The bachelor´s thesis will focus on the manager and his importance in a company. It also deals with the concept of customer relationship management, competitive advantage and the setting of the most suitable strategy for the given market. Based on the results of a survey carried out with the help …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní