Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest – Lucie Jamníková
Lucie Jamníková
Bachelor's thesis
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
The Role of the Media in Propagating Creative Culture: The Sazavafest Music Festival
Anotácia:
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány …viacAbstract:
This Bachelor Paper, entitled "The Role of the Media in Propagating Creative Culture: The Sazavafest Music Festival", deals with the issue of media and media communication. The theoretical part of the paper defines the basic terms such as media and communication and briefly explains their development. Predominantly, however, the paper deals with propagation as one of the forms of media communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Irena Tyslová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace mezinárodního hudebního festivalu
Dajana Krestová -
Vizuální komunikace hudebního festivalu
Kristýna Gežová -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Edward Kelnar -
Event občanského sdružení Festival Hrachovka - hudební festival Hrachovka
Barbora ČERNÁ -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina