Jak kultura rodiny ovlivňuje spotřební rozhodování – Ing. Lucie Kovárníková
Ing. Lucie Kovárníková
Bakalářská práce
Jak kultura rodiny ovlivňuje spotřební rozhodování
How the culture of family affects consumer decision
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem kultury rodiny na spotřební rozhodování jejich členů. Teoretická část je zaměřena na faktory, které ovlivňují průběh kupního rozhodovacího procesu a sociální okolí spotřebitele. Objasňuje souvislosti mezi kulturou postmoderní rodiny, životním cyklem, jímž prochází a konkrétním průběhem kupního rozhodování. Rozlišuje několik typů vztahů uvnitř rodiny, které ovlivňují …víceAbstract:
The thesis deals with the influence of family culture on consumer decision making of its members. The theoretical part focuses on factors that influence the course of the purchase decision process, further it examines the social environment of the consumer. It clarifies the relation between the culture of postmodern family, its life cycle and the specific course of the purchase decision process. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f2uqv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rodina jako sociální konstrukt a zachycení variability rodinného soužití v literárních textech pro ZŠ
Sarah BALEKOVÁ -
Rodina jako celek
Lenka Vašutová -
Rodina jako ,,průchozí´´ instituce
Lucie Jonášová -
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
Eliška Bugáňová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Role influencera v procesu kupního rozhodování
Lucie Zatloukalová -
Role Youtubera v procesu kupního rozhodování
Petr Naidr -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský