Bc. Magda Radová

Bakalářská práce

Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora

The method of argumentation and persuasion in advertising - Studies of the Flora ad campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na reklamu z pohledu přesvědčování a argumentace k veřejnosti. Zabývá se především metodami psychologie reklamy a jejími vlivy na spotřební chování. Jelikož je reklama nástrojem komunikačního mixu, část práce se také zaměřuje na oblast marketingové komunikace. Praktická část je věnována studii reklamní kampaně, kde analyzuje použité nástroje marketingové komunikace a psychologické …více
Abstract:
This thesis focuses on advertising from the perspective of psychological persuasion and argument to the public. Mainly deals with methods of advertising psychology and its influences on consumer behavior. Since advertising is a tool of communication mix, part of the work also focuses on marketing communications. The practical part is devoted to study advertising campaign, which analyzes the tools used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní