Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti tianDe – Bc. Elizaveta Alypova
Bc. Elizaveta Alypova
Master's thesis
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti tianDe
Necessary steps form the sustainable development of the company tianDe
Abstract:
V diplomové práci chci zjistit, jaké kroky lze sestavit pro franchisingovou společnost, aby se mohla rozvíjet a zůstat na trhu, jakými jakými metodami lákají obchodní partnery a jak ovlivňují svůj sortiment a produkty. Zjistím na příkladu kosmeceutické společnosti tianDe jak získává certifikaci na produkty, jak proniká na Evropský trh a jaké jsou podmínky rozvoje franchisingu. Závěr práce věnuji souhrnu …moreAbstract:
In master`s work I want to find out which steps companies follow to remain on the market, what methods Theky use to attract business partners and how they affect the range of sortiment and products. I want to find it out on the example of a cosmeceutical company tianDe, how does it gain certification on products, how penetrates on European market and what are the conditions for the development of franchising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iudus/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Světová centra obchodu - jejich specifika při vstupu firmy na zahraniční trh
Arthur Smékal -
Expanze na zahraniční trh: Výzvy a strategie pro růst české firmy
Nikola Zaoralová -
Analýza společnosti Kongresové centrum Praha ,a.s. a jejího působení na českém a zahraničním trhu
Nicole Máchová -
Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb
Petra Zahrádková -
Marketingový mix společnosti TianDe
Lucie NOHAVOVÁ -
Logistika jako nástroj pro udržitelný rozvoj vybrané organizace
Bára Bajtlová -
Logistika průmyslového parku
Margaréta Janoková -
Dopravní systém Petrohradu jako báze pro rozvoj city logistiky
Mariia Gorodnianskaia