Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne – Veronika Halvelandová
Veronika Halvelandová
Bakalářská práce
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne
Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s Česká republika v Brně
Anotace:
Halvelandová, V. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s Česká republika v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalřská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s v Brně. První část práce je teoretická, dotýkající se předmětu marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníka a historie …víceAbstract:
Halvelandová, V. The evaluation of customer satisfaction with McDonald’s fast-food chains in Brno. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018. The bachelor thesis is occupied with evaluation of customer satisfaction with McDonald’s fast-food chains. The first part of the thesis is theoretical, touching the subject of marketing research, customer behaviour and history of company McDonald’s. In next …víceAbstract:
Halvelandová, V. Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v Brne. Bakalárska práca. Brno: Mendelo-va univerzita v Brne, 2018. Bakalárska práca sa zaoberá hodnotením spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s v Brne. Prvá časť práce je teoretická, dotýkajúca sa predmetu marketingového výskumu, spokojnosti zákazníka …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Konderla, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HALVELANDOVÁ, Veronika. \textit{Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s~fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká Republika v~Brne}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/cfkf86/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv národnej kultúry na hodnotenie kvality ubytovacích služieb
Zuzana Kladivíková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě HOLLEN s.r.o.
Mária POŠTRKOVÁ -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve firmě Chirana-Dental s.r.o.
Soňa ŠČEVKOVÁ -
Hodnotenie motivácie a spokojnosti zamestnancov vo vybranej spoločnosti DHL IT services
Oľga Štefanová -
Hodnotenie kvality kúpeľnej destinácie
Petra Štoderová -
Hodnotenie kvality poskytovaných služieb vo vybraných reštauračných zariadeniach
Štefan Tuka -
Meranie spokojnosti zákazníkov so službou zdieľaných áut
Dominika Kalmárová -
Analýza spokojnosti zákazníkov klubu Astoria Fit&Gym
Tímea ŠTRBÁKOVÁ