Monika Pleskačová

Diplomová práce

Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace

How and Where to Attract Millennials in Terms of Marketing Communication
Anotace:
Práce se zabývá vhodnou marketingovou komunikací či jinými faktory, které by mohly mít vliv na zaujetí generace mileniálů. Cílem je současně i nalezení žádoucích komunikačních kanálů. Práce je psaná předně účelově pro budování značky. Ke zjištění potřebných informací byla využita data Market & Media & Lifestyle – Target Group Index za rok 2016 a posléze vlastní individuální hloubkové rozhovory. Výzkumným …více
Abstract:
The thesis deals with appropriate marketing communication and other factors which might attract millennials. The purpose is also to find adequate communication channels. The thesis is mainly intended to brand building. To indetify these aspects, there were used Market & Media & Lifestyle – Target Group Index data from 2016 survey and afterwards individual in-depth. Research group consists of people …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jiří Vítek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75113

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management