Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace – Monika Pleskačová
Monika Pleskačová
Master's thesis
Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace
How and Where to Attract Millennials in Terms of Marketing Communication
Anotácia:
Práce se zabývá vhodnou marketingovou komunikací či jinými faktory, které by mohly mít vliv na zaujetí generace mileniálů. Cílem je současně i nalezení žádoucích komunikačních kanálů. Práce je psaná předně účelově pro budování značky. Ke zjištění potřebných informací byla využita data Market & Media & Lifestyle – Target Group Index za rok 2016 a posléze vlastní individuální hloubkové rozhovory. Výzkumným …viacAbstract:
The thesis deals with appropriate marketing communication and other factors which might attract millennials. The purpose is also to find adequate communication channels. The thesis is mainly intended to brand building. To indetify these aspects, there were used Market & Media & Lifestyle – Target Group Index data from 2016 survey and afterwards individual in-depth. Research group consists of people …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2019
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Jiří Vítek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Evaluation of Digital Marketing Communication
Rushik Rameshkumar Patel -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Budování značky pro generaci Millennials
Jakub Macháček -
How to Increase efficiency of Chinese Companies
Sen Ren -
How to attract talents and how to sustain their motivation
Rafayel Harutyunyan -
Mladá generace a slow fashion
Eliška Davidová -
Nábor, motivace a odměňování generace Y
Ivana Ludwigová