Bc. Petr Galuška

Diplomová práce

Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu

Marketing communication strategy of a football club
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikační strategii fotbalového klubu a navrhnout možnosti zlepšení. V první kapitole diplomové práce bude provedeno shrnutí podstatných teoretických východisek k problematice marketingové komunikace, komunikační strategie, cílových skupin, nástrojů a médií. V druhé kapitole bude charakterizován zvolený fotbalový klub. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current marketing communication strategy of a football club and suggest opportunities for improvement. The first chapter of the thesis will summarize the essential theoretical background of the issues of marketing communication, communication strategy, target groups, tools, and media. The second chapter will characterize the chosen football club. In the third …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/bfs1z/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné