Bc. Marianna Morvaiová

Diplomová práce

Moderné riadenie vzťahov so zákazníkom ako cesta prosperity spoločnosti

Modern customer relationship management as a way to company's prosperity
Abstract:
The aim of my thesis was to analyze the management of relations with customer as an interactive process to achieve an optimal balance between company possibilities and satisfaction of customer needs. The diploma work is divided into five chapters. It contains 14 pictures, 4 tables and 4 enclosures. In the first three theoretical parts, I have focused mainly on the different stages of acquiring and …více
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo priblížiť problematiku riadenie vzťahov so zákazníkom, ako interaktívny proces pri dosiahnutí optimálnej rovnováhy medzi možnosťami firmy a uspokojovaním zákazníckych potrieb. Práca je rozdelená do piatich kapitol. Obsahuje 14 obrázkov, 4 tabuľky a 4 prílohy. V prvých troch teoretických častiach som sa zamerala hlavne na jednotlivé fázy získavania a udržiavania si …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Mgr. Vlasta Klačanská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK