3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her – Michal Mann
Michal Mann
Bakalářská práce
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
3D Graphics for Indie Game Development
Anotace:
Tato práce se zabývá 3D grafikou pro nezávislý vývoj počítačových her ("indie game development") z pohledu grafika a prací na vývoji počítačové hry obecně, ať už individuálně, nebo v týmu. Soustředí se na objasnění užitých odborných pojmů, jako například nezávislý vývoj nebo engine, a na porovnání uživatelských možností současných volně dostupných vývojových softwarů (enginů), a detailní srovnání dvou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13124
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Mgr. et MgA. Pavel Trnka, Ph.D.
- Oponent: MgA. Michal Čepelka, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Grafická tvorba - multimédia
Práce na příbuzné téma
-
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík -
Implementace PBR workflow pro herní prostředí
Rudolf Burda -
Herní prostředí
Jan KROTKÝ -
Herní prvky ve vzdělávacím prostředí
Kristian POLICHRONOV -
Herní prostředí
Štěpán KUCZMAN -
Herní prostředí
Olga TESLIUK -
Interaktivní herní prostředí založené na dynamickém webu jako prostředek gamifikace výuky
Jan Mottl
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
9. 9. 2021
Kohout, J.
9. 9. 2021