Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava – Bc. Jan Talaša
Bc. Jan Talaša
Master's thesis
Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava
Consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování generace Y na trhu restaurací v regionu Jižní Morava. Hlavním cílem této diplomové práce je najít faktory, které ovlivňují Miléniány na zmíněném trhu a na jejich základě formulovat obecně platná marketingová doporučení za účelem zvýšení užívání produktu restaurací. Pro spl- nění cíle bylo využito kvalitativního …moreAbstract:
This master thesis is focused on consumer behaviour of Generation Y on restaurant market in South Moravia region. The main goal of this diploma is to find factors which influence Milenians on mentioned market and on this principle formulate general valid marketing recommendation to increase frequency of usage restau- rants’ products. In order to meet a target, it was used qualitative and quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALAŠA, Jan. \textit{Nákupní chování generace Y na trhu restaurací v~regionu Jižní Morava}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cg2g5k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová