Iva VOLEŠOVÁ

Bachelor's thesis

Hodnocení kvality vzdělávacího prostředí na Fakultě zdravotníckých studií pohledem studenta

Evaluation of educational environment at the Faculty of health sciences by students
Abstract:
Úvod: Je prokázáno, že vzdělávací prostředí na fakultách má přímý vliv na spokojenost studentů se studiem, na jejich psychický stav a na utváření akademických ambicí. Vzdělávací prostředí je prvek snadno měřitelný a snadno ovlivnitelný, proto lze díky němu bez obtíží vypozorovat efektivnost změn zavedených na nich. Metodika: Veškeré relevantní studie byly vyhledány pomocí 13 vyhledávacích elektronických …more
Abstract:
Introductions: It is proven that the educational environment on faculties has direct impact on student's satisfaction with the studies, their mental health and on the creation of academic ambitions. Learning environment is easily measurable and influenceable, that's why it can be used to monitor the effects of changes implemented on faculties. Methodology: All relevant studies were obtained by 13 search …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Daša Stupková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOLEŠOVÁ, Iva. Hodnocení kvality vzdělávacího prostředí na Fakultě zdravotníckých studií pohledem studenta. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studií

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Health Studies

Bachelor programme / field:
Nursing / General Nurse

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.