Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España) – Bc. Kamila Bednaříková
Bc. Kamila Bednaříková
Diplomová práce
Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)
Methods for Teaching Spanish as a Native language in the First year of Primary school (case study: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, Spain)
Abstract:
This thesis treats the didactic methods used in a public primary school in Spain. The investigation is based on study case.Abstract:
Tato práce se zabývá didaktickými metodami na základní skole ve Spanelsku. Jedná se o pripadovou studii.
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wrrwq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BEDNAŘÍKOVÁ, Kamila. \textit{Metodología de la enseñanza del español como lengua materna en el Primer curso de Primaria (Estudio de caso: CEIP de Federico García Lorca, Valladolid, España)} [online]. Brno, 2015 [cit. 2023-04-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/cg5z2r/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Španělský jazyk a literatura