Strategická analýza beauty care divize společnosti Henkel ČR s. r. o. – Adéla Bartošová
Adéla Bartošová
Bakalářská práce
Strategická analýza beauty care divize společnosti Henkel ČR s. r. o.
Strategic analysis of the Beauty Care category of Henkel ČR, spol. s.r.o.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza kategorie Beauty Care společnosti Henkel ČR, spol. s. r. o.“ je komplexní zpracování strategické analýzy. Cílem práce je identifikace, analýza a vyhodnocení současné situace, která působí na vnitřní i vnější okolí kategorie Beauty Care společnosti. První část práce je zaměřena teoreticky a obsahuje všechny potřebné informace vztahující se ke strategické …víceAbstract:
The subject of the bachelor's thesis "Strategic analysis of the Beauty Care category of Henkel ČR, spol. s. r. o." is a comprehensive processing of strategic analysis. The aim of the work is the identification, analysis and evaluation of the current situation, which affects the internal and external environment of the company's Beauty Care category. The first part of the work is theoretically focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93305
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Josef Krause
- Oponent: Jana Rudolfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93305
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva