Bc. Kateřina Ščučková

Diplomová práce

Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci

Product placement - legislation and its place in marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou product placementu – jako nové formy komunikace. Zařazuje jej do marketingové komunikace a zmiňuje ostatní současné marketingové trendy. Dále řeší jeho právní vymezení a legislativu, měření jeho efektivnosti a určuje výhody a nevýhody. Nakonec je provedena obsahová analýza product placementu ve dvou vybraných filmech, díky kterým je vyvrácen předpoklad, že poměr …více
Abstract:
The Diploma thesis applies the issue of product placement – as a new approach of communication. The thesis classifies product placement into marketing communications and mention other marketing trends. It deals with legal definition and legislation, measurement of effectiveness and determines its advantages and disadvantages. The last part is pursued to content analysis of product placement in two …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní