Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci – Bc. Kateřina Ščučková
Bc. Kateřina Ščučková
Diplomová práce
Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci
Product placement - legislation and its place in marketing communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou product placementu – jako nové formy komunikace. Zařazuje jej do marketingové komunikace a zmiňuje ostatní současné marketingové trendy. Dále řeší jeho právní vymezení a legislativu, měření jeho efektivnosti a určuje výhody a nevýhody. Nakonec je provedena obsahová analýza product placementu ve dvou vybraných filmech, díky kterým je vyvrácen předpoklad, že poměr …víceAbstract:
The Diploma thesis applies the issue of product placement – as a new approach of communication. The thesis classifies product placement into marketing communications and mention other marketing trends. It deals with legal definition and legislation, measurement of effectiveness and determines its advantages and disadvantages. The last part is pursued to content analysis of product placement in two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ysd6l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Dušan Hebort, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost státu při reakci na nové trendy kriminality
Petra Pelikánová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Yana Galkina -
Nové trendy implementace ERP systémů (SaaS řešení a jeho perspektivy)
Natalya Chernykh -
Nové trendy ve výživě prasat.
Miloš Jurčička -
Nové trendy a smart řešení v logistice
Ladislav Šepeľa -
Nové trendy a smart řešení v logistice
Ladislav Šepeľa -
Nové trendy v mediaci v kontextu podnikového prostředí
Jitka Grundová -
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Alena Krýchová