Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School – Bc. Michaela MACHÁČKOVÁ
Bc. Michaela MACHÁČKOVÁ
Diplomová práce
Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School
Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School
Abstract:
This diploma thesis focuses on examining Multiple Intelligences Theory and its potential incorporation into ELT at lower-secondary school. The theoretical part further describes the principles of the theory, its components, and individual types of intelligences determined by American developmental psychologist, Howard Gardner. The research design of the diploma thesis is qualitative and qualified as …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na Teorii mnohočetných inteligencí a její možné zařazení do výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Teoretická část práce popisuje principy teorie a jednotlivé typy inteligencí vymezených americkým vývojovým psychologem Howardem Gardnerem. Pedagogický výzkum je kvalitativního a experimentálního rázu. Nástroji, které byly použity v průběhu výzkumu pro získání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁČKOVÁ, Michaela. Use of Multiple Intelligences Theory in ELT at Lower Secondary School. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň základních škol, střední školy a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj slovní zásoby žáků na základě jejich profilu mnohočetných inteligencí
Markéta VLČKOVÁ -
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Skici ze současné estetické výchovy: Termín, kontext, praxe a teorie
Karla Brücknerová -
Přístup k organizování sportovní události pohledem teorie paradoxu
Denisa Pernicová
Název
Vložil
Vloženo
Práva