Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Master's thesis
Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti
Evaluation of the e-learning course Methods of critical thinking in terms of improving its quality and sustainability
Abstract:
Magisterská práce „Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti“ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní informace o tvorbě kurzu „Metody kritického myšlení“ a jeho obsahu a také o kritickém myšlení, které tvoří hlavní část náplně kurzu. Největší prostor je ovšem věnován problematice evaluace se zaměřením …moreAbstract:
The master thesis „Evaluation of the e-learning course Methods of critical thinking in terms of improving its quality and sustainability“ is divided into theoretical and practical part. Theoretical part provides basic information on the creation of the course “Methods of critical thinking” and its content, as well as critical thinking, which forms the main part in the content of the course. The largest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jyulq/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁKOVÁ, Lucie. \textit{Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2013. Available from: https://theses.cz/id/cg8tz4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Použití metody Design Thinking pro tvorbu online kurzů
Lucie SOLKOVÁ -
Návrh příručky pro dětské knihovníky městských knihoven, zaměřené na informační vzdělávání dětí 1. stupně základních škol
Vendula Bednářová -
Zhodnocení příručky pro adaptační proces ve vybrané organizaci
Simona Špádová -
Moderní metody řízení úřadu - případová studie
Kateřina Kubelková -
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Martina Horníčková -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Metody práce s klientem v NZDM. Případová studie NZDM Půda
Silvie Stehlíková -
Zavedení agilní metody (Scrumu) ve výzkumném a vývojovém týmu společnosti zabývající se vývojem zdravotnických prostředků – případová studie
Nikola Koretzová