Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Diplomová práce
Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti
Evaluation of the e-learning course Methods of critical thinking in terms of improving its quality and sustainability
Anotace:
Magisterská práce „Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti“ je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část poskytuje základní informace o tvorbě kurzu „Metody kritického myšlení“ a jeho obsahu a také o kritickém myšlení, které tvoří hlavní část náplně kurzu. Největší prostor je ovšem věnován problematice evaluace se zaměřením …víceAbstract:
The master thesis „Evaluation of the e-learning course Methods of critical thinking in terms of improving its quality and sustainability“ is divided into theoretical and practical part. Theoretical part provides basic information on the creation of the course “Methods of critical thinking” and its content, as well as critical thinking, which forms the main part in the content of the course. The largest …víceKlíčová slova
E-learningový kurz evaluace evaluace e-kurzu evaluační případová studie metody kritického myšlení příručka pro budoucí tutory studentský projekt E-learning course evaluation evaluation of e-course evaluation case study methods of critical thinking manual for future tutors student’s project
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jyulq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Lucie. \textit{Evaluace e-learningového kurzu Metod kritického myšlení z hlediska zvýšení kvality a udržitelnosti}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/cg8tz4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Použití metody Design Thinking pro tvorbu online kurzů
Lucie SOLKOVÁ -
Návrh příručky pro dětské knihovníky městských knihoven, zaměřené na informační vzdělávání dětí 1. stupně základních škol
Vendula Bednářová -
Zhodnocení příručky pro adaptační proces ve vybrané organizaci
Simona Špádová -
Moderní metody řízení úřadu - případová studie
Kateřina Kubelková -
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Martina Horníčková -
Aktivizující metody ve výuce na 1. stupni ZŠ: případová studie třídy
Lucie Míková -
Metody práce s klientem v NZDM. Případová studie NZDM Půda
Silvie Stehlíková -
Zavedení agilní metody (Scrumu) ve výzkumném a vývojovém týmu společnosti zabývající se vývojem zdravotnických prostředků – případová studie
Nikola Koretzová