Příprava učitele odborného výcviku na praktické vyučování učebního oboru truhlář – Bc. Karel Tesař
Bc. Karel Tesař
Diplomová práce
Příprava učitele odborného výcviku na praktické vyučování učebního oboru truhlář
Preparation for teacher of vocational education focused on carpentry
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na konkrétní přípravu učitele. Bude sloužit jako návod pro vypracování přípravy, dle témat odborného výcviku a zároveň jako metodické listy, které budou používány přímo ve výuce.Abstract:
This thesis deals with the particular teacher´s preparations. It will serve the purpose of a concrete instruction for preparation according to the subject of vocational training as well as the worksheets using as the class guideline during the training.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t68xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Píša, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Richard Němec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace strojírenství
Práce na příbuzné téma
-
Pokojové rostliny - učební pomůcky v integrované výuce pro Školní vzdělávací program základního vzdělávání
Eliška Slavíčková -
Výukový program a jeho praktické využití
Věra NAJBRTOVÁ -
Výuka programu AutoCAD - elektronická učební pomůcka
Michal MRÁZEK -
Příprava elektronické učební pomůcky pro simulační program Witness
Petr MACHALA -
Specifics of teaching physical education at secondary vocational schools
Karolína Bublíková -
bricklayer * trends * didactic teaching texts * secondary school
Jiří Toužimský -
Teacher-Student Relationship in David Mamets Plays
Jiří Erml -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ