Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu – Matěj Švec
Matěj Švec
Diplomová práce
Strategie české obchodní firmy v podmínkách volného trhu
Anotace:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou, finanční a logistickou strategii obchodní firmy. Z pohledu marketingu jsou použity metody PEST analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza. Z finanční analýzy je práce zaměřena na analýzu poměrových ukazatelů. Oblasti analýzy logistiky je rozdělena do částí logistika prodeje, nákupu a výroby.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2840
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Michaela Urbanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2840
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.