Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků – Irena PEŘINKOVÁ
Irena PEŘINKOVÁ
Bachelor's thesis
Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků
Profession orientation of social disadvantaged pupils
Anotácia:
Práce se zabývá profesní orientací sociálně znevýhodněných žáků. V první části jsou posouzeny aspekty ovlivňující profesní orientaci z hlediska hodnotové orientace a psychického a fyzického vývoje, dále je zdůrazněn význam profesní orientace a činitelé, kteří se na profesní orientaci podílejí včetně systému profesního poradenství a závěru, je pojednáno o profesní orientaci dětí z dětských domovů. Druhá …viacAbstract:
The work deals with the professional orientation of socially disadvantaged pupils.In the first part are considered aspects affecting professional orientation in terms of value orientation and mental and physical development, further emphasized the importance of professional orientation and the actors involved in vocational guidance, including career guidance system and the conclusion is discussed matters …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
18343
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŘINKOVÁ, Irena. Profesní orientace sociálně znevýhodněných žáků. Brno, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza profesní zkušenosti učitelů/učitelek prvního stupně ZŠ s implementací opatření sociální inkluze do škol
Barbora Vanderková -
Studijní a profesní aspirace žáků z prostředí sociální exkluze
Zuzana WEISS -
Přínos dobrovolnictví se sociálně znevýhodněnými dětmi pro profesní rozvoj dobrovolníka
Hana Kolářová -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Kariérové poradenství a profesní orientace u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky s poruchami autistického spektra
Karolína JEŽKOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Postoje a očekávání rodičů žáků se SPU v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Zdeněk MATÉ -
Kariérní poradenství a profesní orientace u žáků se SVP
Barbora PUSCHNEROVÁ