Jitka Krejčová

Diplomová práce

Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě

The impact of implementation of the concept Corporate Social Responsibility and Creating Shared Value on customer behavior at Nestlé Česko, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených …více
Abstract:
This thesis deals with the practical implementation of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) into the business activities of Nestlé Česko, s. r. o. The thesis offers a brief introduction of the two mentioned concepts, their basic principles and implementation process. The application is shown at Nestlé example, this company is devoting to the area of Corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: Alena Plášková
  • Oponent: Pavel Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45804