Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě – Jitka Krejčová
Jitka Krejčová
Master's thesis
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
The impact of implementation of the concept Corporate Social Responsibility and Creating Shared Value on customer behavior at Nestlé Česko, s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá praktickou implementací konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) a tvorby sdílených hodnot (CSV), do podnikových činností společnosti Nestlé Česko, s. r. o. Nabízí stručné představení obou zmíněných konceptů, jejich základních principů a postup zavádění. Aplikace je ukázána na společnosti Nestlé, která se v oblasti společenské odpovědnosti a tvorby sdílených …moreAbstract:
This thesis deals with the practical implementation of the concept of Corporate Social Responsibility (CSR) and Creating Shared Value (CSV) into the business activities of Nestlé Česko, s. r. o. The thesis offers a brief introduction of the two mentioned concepts, their basic principles and implementation process. The application is shown at Nestlé example, this company is devoting to the area of Corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45804
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Alena Plášková
- Reader: Pavel Novák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČOVÁ, Jitka. \textit{Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a~Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/cgnr8w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45804
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vstupní analýza stavu pro zavedení strategie Společenské odpovědnosti organizace v konkrétní organizaci
Iveta Hájková -
Společenská odpovědnost ve vybrané státní příspěvkové organizaci
Gabriela Pilařová -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Karolína Becher -
Zhodnocení CSR přístupu ve vybrané organizaci sociálních služeb
Kristýna Ramíková -
Vnímání a realizace společenské odpovědnosti v organizaci neziskového typu
Jakub Lička -
Společenská odpovědnost sportovních organizací
Assiya Merezhepova -
Společenská odpovědnost organizací ve vztahu k návratu žen z mateřské/rodičovské dovolené do pracovního procesu
Milena Havlová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová