Bc. Adéla Fialová

Bachelor's thesis

Využití vybraných sociálních sítí pro vybrané cílové skupiny

Social networks for selected target groups
Anotácia:
Předmětem této bakalářská práce je využití sociálních sítí v oblasti marketingu, charakterizováním marketingu na Internetu a pojmenováním některých klíčových rysů sociálních médií, převážně tedy sociálních sítí Facebook a Instagram. Praktická část zahrnuje konkrétní kampaně na sociálních sítích - jejich vyhodnocení. Výsledkem této práce je případné doporučení pro společnosti při budoucím plánování …viac
Abstract:
The subject of this thesis is the usage of social networks, dealing with marketing, showing its main features on Internet and specifying particular social media, namely Facebook and Instagram. The practical part describes particular campains on social networks and includes thein evaluation. The result of the thesis presents recommendation for businesses preparing the lunch of new campains.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní