Bc. Petra Gajdíková

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně

Proposal of communication campaign
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit návrh komunikační kampaně pro vybraný podnik. První část práce se zabývá jednotlivými kroky tvorby návrhu kampaně a teoretickou rovinou jejich složek. Na základě těchto poznatků je v praktické části diplomové práce vytvořen konkrétní návrh komunikační kampaně pro podnik Zelené zahrady s.r.o. Stanoveným komunikačním cílem je rozšíření znalosti developerského projektu …více
Abstract:
The goal of this thesis is to propose a communication campaign for a chosen company. The first part of the thesis deals with particular steps of designing the campaign and with a theoretical level of their components. Based on this knowledge the concrete proposal of communication campaign for a company Zelené zahrady s.r.o. is created within the practical part of the thesis. Established communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management