Klamavá reklama v EU a v českém právu – Mgr. Vladimír Fajstavr
Mgr. Vladimír Fajstavr
Diplomová práce
Klamavá reklama v EU a v českém právu
Misleading Advertising in EU and in the Czech Law
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou klamavé reklamy v České republice a v Evropské unii. Klamavá reklama je zde rozebírána především jako nekalosoutěžní delikt, proto se práce věnuje i analýze generální klauzule nekalé soutěže. Stranou předmětu zájmu diplomové práce není ani dotčená právní regulace reklamy a to na úrovni práva českého i na úrovni komunitárního práva. Stěžejní právní předpisy …víceAbstract:
This thesis focuses on misleading advertising in the Czech Republic and in the European Union. Misleading advertising is here analyzed primarily as an unfair competition offense, therefore, this thesis deals with the analysis of the general clause of unfair competition. This piece assays the legal regulation of advertising in the Czech law and in the European Community law too. The central laws the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yutr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Směrnice o nekalých obchodních praktikách a její odraz v českém právu
Eva Kubizňáková -
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Daniel Poráč -
Srovnání právní úpravy klamavé a srovnávací reklamy v ČR a na Slovensku
Jan Vrabec -
Právní úprava klamavé a srovnávací reklamy v kontextu komunitárního práva
Veronika Čermáková -
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Miroslava Císařová -
Česká právní úprava klamavé a srovnávací reklamy a její role v hospodářské soutěži
Alexandra ŠRÁMKOVÁ -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová